REGLAMENT

5a. MARXA SOLIDÀRIA DE PALAU ACAPS-Girona

REGLAMENT 

Art. 1.- L’Associació Catalana d’Amics del Poble Sahrauí de Girona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona, l’Agrupament Escolta Pare Claret i el Club Atletisme Girona, organitza la 5a.MARXA SOLIDÀRIA DE PALAU ACAPS-GIRONA a celebrar-ne el dia 1 de Maig de 2017  amb sortida i arribada al Pavelló Municipal de Palau.  

Art. 2.- La present prova és popular, no competitiva i oberta a tothom. Els menors d’edat és obligatori que vagin acompanyats de pare/mare/tutor.

Art. 3.- L’organització disposarà d’una assegurança obligatòria i dels dispositius necessaris per tal de poder efectuar les primeres cures i el trasllat en cas d’accident.

Art. 4.- La sortida serà des del Pavelló Municipal de Palau a les 8:30 els marxaires i a les 9:00h del matí els corredors. Es realitzarà un recorregut llarg d’uns 12 Km i un recorregut curt de 8 Km aproximadament amb un avituallament cap  al quilòmetre 6. Cada participant podrà realitzar la marxa segons les seves capacitats, ja sigui corrents o caminant. S’aconsella als participants que siguin prudents, cal seguir les fites marcades i no sortir del camí, així com seguir totes les indicacions dels controls.
La marxa acabarà a les 11:30 hores.

Art. 5.- Inscripcions: Places limitades a 500 participants. Inscripcions anticipades fins el dia 29 d'abril, omplint el formulari d'inscripció i fent un donatiu d'ajut als refugiats sahrauís de 9 €  i de 10 € el dia de la cursa al taulell d'inscripció.

Es faran inscripcions el mateix dia de la cursa de les 8:00h fins les 8.45h sempre i quan restin places lliures. Donatiu d'ajuda als refugiats sahrauís, 10 €.
Els inscrits a través de la pàgina web podran recollir el dorsal el mateix dia de la cursa de les 8 a les 8’30 hores. Caldrà dur el dorsal en un lloc visible.

Art. 6.- Obsequis i premis: una vegada acabada la prova, s’obsequiarà als participants amb un esmorzar i beguda, i un petit obsequi. 

Art. 7.- La simple participació en l’acte, tant de participant com de públic, autoritza a l’organització el dret d’imatge de les fotografies que es realitzin durant la prova.
Les persones participants permeten explícitament que el seu nom, cognom, gènere i any de naixement siguin publicats a les llistes d’inscrits, com també a la de resultats, en cas d’acabar la cursa, seguint la normativa establerta.

Art. 8.- La prova podrà ser suspesa en cas de que per inclemència del temps o qualsevol altre problema així ho determini el Comitè Organitzador. En el cas de suspendre la prova, no es retorna l’import d’inscripció però si es donaran als participants els obsequis.

Art 9.- 
Els/les participants que superin el temps previst, i un cop els avancin els cotxes de tancament de l’organització i així se’ls indiqui, podran continuar, però ja fora de cursa i hauran de respectar la normativa general de circulació.

Art. 10.- Tot allò no previst en aquest reglament, serà resolt d’acord amb el consens del Comitè Organitzador. 

Art. 11.- L’organització no es fa responsable dels danys i perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-ne els participants i espectadors abans, durant o després de la prova.


La sola inscripció en aquesta marxa implica la total acceptació del present Reglament.

Consells:
- En cas d'abandonar la marxa, fer-ho en un control o al punt d’avituallament més proper i avisar a algun membre de l’organització.
- La ruta es recomanable a totes les edats i nivells.
- Sigueu respectuosos amb la natura i amb els altres participants.


El Comitè Organitzador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada